bebissugen??näda:S

2009-02-02 @ 19:39:01


vanlig måndag=)
först fika med mitt underbara mosterbarn
hos Andreas
med Milla och Jonas såklart=)
Tilde är livsfarlig
mina moderskänslor bara flödar när jag myser med henne
mitt lilla underbara gooos<3



sen åkte jag hem och hämtade bilen
och åkte in till stan och mötte
Jessi,Linda,Sam,Linda och Felicia på Jekyll
såå snuttiga=)

kidsen hade disco och dansade på för fullt=)

och busade och tog varandras nappar
och kastade på golvet

sen gick vi en runda på stan och Linda och Jessi
höll på och larva sig som vanligt haha


och Sam fick en rocker mössa=)

såå söt juh=))

nu ska jag back to the city
och kolla på film med Blondie=)

see ya later


Kommentarer

Postat av: Linda

Hehe börjar den biologiska klockan ticka? ;)

2009-02-02 @ 21:01:36
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: emma

ja för fan den tickar på som tusan varje jäkla gång jag håller i tilde juh haha helt sjukt:S

2009-02-03 @ 01:11:14
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback