sorry sorry sorry;(

2009-02-09 @ 23:13:08
mina kära trogna fans
jag är djupt lessen för att jag svikit er hela helgen
det finns nästan inget försvar på detta missöde
mer än att jag faktiskt haft ett liv thhihi;P


nä men ett jädrans färande
fredag var det nässjö-sthlm-nässjö
lördag var det nässjö-växjö
söndag växjö-ronneby
måndag ronneby-nässjö


åkte hem till familjen en runda efter växjö igår
mös liite med Kiten och åt riktig mat
det är värt den extra timmen då;)

i morse fanns det dessutom frukost ju
vilket det aldrig gör hos mig
det är ju kanon=)
kände mig dock såå ful när jag sprang runt och stekte potatis
och donade att jag var tvungen och ta en bild

kände bara att det inte riktigt var en kock outfit haha
mössa med..
men inte ens när jag springer runt hemma själv
står jag ut med ett trassligt hår
Skadad??ABSOLUT!!



tog lååång tid hem för vädret är INTE på min sida
och jag är såå trött på allt snöskit nu
fick dessutom PBÖTER
för att jag hade parkerat på fel sida av vägen
nu när vi var i Sthlm
400 JÄKLA SPÄNN
mina sweden pengar juh snyft=(
såå arg är jag
tänker inte bo här en vinter till
NO MORE!!


kontrasterna är sinnesjukt
hemma är det vår
och här är det jul typ=((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback