fest hos Linda o Masse=)

2009-02-01 @ 15:02:09


Lördag och fest hos Linda och Masse
blev liite sena som vanligt
och glömde att äta som vanligt
men det fick gå ändå

 
TEQUILA
haha..minerna efteråt är underbara;)



och så liite Sing Star såklart
jag sög verkligen enormt
RIKTIGT illa var det haha
Michell ochTherese var jätteduktiga
Michell slog mig tom i Hit me baby one more time hahaha




sen lite gruppdans
innan det bär vidare=D



sen skulle vi egentligen till Karlskrona jag och Jessi
men vi ångrade oss och åkte med in till Ronneby
jag ångrade mig dock efter massa rundor
så Ola skjutsade hem mig
och jag,Lilleboo och Kiten tittade på film istället thhihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback