Ullared

2009-02-19 @ 16:37:30
Igår

packade jag och mams och Tina in oss i mams bil
och drog iväg på en liten roadtrip=)
Ullared var målet


väl framme var det lite missförstånd och skrattattack vid vagnarna
men sen bar det av inåt=)

hade ju knappt några pengar
men paps lånade mig lite
det var tur det för jag hittade en hel del jag ville ha
Faster Tina hittade MASSA i vart fall;)

käkade på Burger King innan vi åkte hem
ÄLSKAR ju deras strips:D
(faster Tina var en pärla och agerade fotomodell efter att jag tjatat på mamma o sagt
att om Jessi var med hade hon ställt upp för min blogg skull;P)

thhihihi..s¨ååå fiint juh;)


(diggade den här skylten starkt thhihi)


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha klockren skylt ju ;P



o ja diggar faster som minsann förstår de där me o posa för bloggens skull liksom... ;) hahaha

2009-02-20 @ 00:33:13
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: emma

jaa visst e hon underbar=))

2009-02-20 @ 14:39:51
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback