Julle 24

2009-02-10 @ 23:04:07
känner just nu att min stressfaktor är på gränsen till explotion
varför tar jag på mig 500 saker när jag egentligen inte hinner
och varför är jag så dålig på och planera
för det är väl egentligen det de handlar om
Dålig planering

TENTA om 10 timmar
och jag har inte ens tittat på vad det handlar om
det är ju helt sjukt
men jag vet vad jag har att göra inatt i vart fall

på fredag är det över och jag kan andas ut
i två månader tom..



städat hela jäkla dan
sen vart på stan och handlat
och sen födelesedagskalas hos Julle som fyller 24 idag
(lillkusinen Flisan fyller 18 med..bör inte glömmas bort)


Julle bjöd på tacos och kladdkaka
åt tills jag kräktes men bara liite
och fick ont i magen som tusan=(
men det var GOTT!!

1.Kicki är schyst och diskar medans jag tittar på:O
2.Vevve ska gå hem
3.Julle pratar med Majs på enda stället i lghn som hon har täckning;P

sen tog Kicki sönder en skåpslucka
hahaha
 


Julie börja bli riktigt rund om lilla magen nu=)
såååå fiint juh:D


nää nu e de plugg som gäller
laddat upp med Redbull
bara och tuta och köra
wish me luck<3







Kommentarer

Postat av: jennifer.. *

Älska bettyboop dress & bad hair day mössa

2009-02-11 @ 07:29:18
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: emma

mmhmm=))

2009-02-11 @ 10:47:54
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: camilla

hälsa julie att jag är såååå avunddsjuk på hennes mage!!den är så fin..ska nog ta o planera bebis nr 2 nu hehe=) tildefisen o jag saknar dig!! pussa

2009-02-12 @ 20:33:36

Postat av: emma

MILLA---ja saknar dig o tilde me juh=( men nuu kommer jah hem ett tag på heltid weee



liite rädd är jag dock för den där ungen;Shon väcker nått inom mig som borde vila ett tah till;))

2009-02-12 @ 21:38:15
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback