Bio med Hjärtat

2009-02-16 @ 00:40:43
En Alla hjärtans dag dejt med mitt enda hjärta ikväll
valde bio som alla andra kärlekspar;)
hittade ju tom en film vi kunde enas om
Benjamin Buttons otroliga liv=)

jag bjöd min Jessi
som den äkta partnern jag är haha
och hade såklart köpt lite små saker till min käraste;)


det var typ bara sex andra personer som tittade
trots det var vi i den största biosalongen i Karlskrona
märkligt..




den var helt oki faktiskt
och egentligen inte särskilt sorglig
och Jessi som annars kan snyftar bara av att titta på 4:ans reklam
fällde inte en tår
medans Isdrottningen Emma som i normala fall typ lever på
otäcka saker och olyckliga människor
fällde exact två tårar i slutet


är extra blödig nu för tiden;P

trevlig kväll
med det är klart med ett såå trevligt sällskap;)


imorgon är det första dagen på praktiken
PIRRIGT!!



Kommentarer

Postat av: Jessika

Tack för en jättemysig kväll snäckis... ;) Lycka till i mon.. hehe Puss

2009-02-16 @ 01:35:43
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback