aghhhhhhh!!!

2009-04-21 @ 14:04:04
saker som skulle få en normal människa
att hoppa från en väldigt hög bro idag:

*det faktum att jag gjorde iordning mig för att sen tillbringa
dagen i sängen och på toa
I love my tummy NOT!!!

*att tvdosan har lagt av totalt och vägrar byta kanal eller justera ljudet
vilket leder till att trav på 4:an skrållade i hela lägenheten innan

*att Jennifer ska hälsa på för första gången idag och här
ser ut som faaan

*att det är såå kladdigt överallt att tom disktrasan har rymt!!!

*att jag hittade nån jäkla microfiberduk från Ullared som var JÄTTE stor
som jag tänkte jag kunde använda om man klippt i sär den
vilket resulterade i gröna små fiberludd i hela köket

*jag vet inte var kaffebryggaren är och jag ORKAR inte leta upp den
och det enda kaffet jag hittar då är För gammalt Tobleronekaffe
well well

*kaffet OCH magmedelt gick ut nån gång i somras
(what the hell det får gå;P)

*juicen smakar falukorv:P

en stor svart väska med okänt innehåll är spårlöst försvunnen=(
(om nån vet nått RIING!!)

*faktumet att jag är så fattig att jag rotade igenom hela gardroben eftersom jag VISSTE
att det skulle ligga en 20:a i en av byxorna

*att "min medicin" ligger 2 och en halv timme bort
och också är sjuk ensam;(

*att medans jag gjorde denna lista glömde jag käket i ugnen
som blev bränt och som jag medans jag diskade en gaffel
lyckades sätta under kranen
prova bränd blöt Lidl pizza

I rest my case






Kommentarer

Postat av: jfeeeer

AHAHHAHA ! emmmma dååå!

ska försöka latcha upp ditt liv en smula snart ;D

2009-04-21 @ 14:28:24
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback