Nässjö by night;P

2009-04-15 @ 20:10:45
Promenad i Nässjö

kände att vädret var to die for
så jag slängde på mig myspantsen och en tröja
och letade upp Kristoffer på msn
och tvingade honom att följa med ut en runda
roligare att gå med lite sällskap=)

vi möttes vid OkQ8 och gick längs vägen
ner till den berömda Pölen
(Pölen har förstås ett riktigt namn men det går inte att säga
utan att vricka tungan och så är den ju så jäkla liten
som en pöl typ)


vackert väder även om det blåste som tusan


Kristoffer är bara en sån skön människa och prata med
det blir aldrig tyst
(även om jag inte alltid förstår vad denna trevliga Dalamas säger)



lämnade av honom vid hans och genade förbi vattentornet
en liiten ensam promenad innan jag var back on my streets;)


och mitt hus
som ser JÄTTE annorlunda ut sen sist jag var här

för två veckor sen                                                 nuu

nu är det bara att hoppas att det här gör mig trött
för imorgon börjar jag tidigt igen;P



Kommentarer

Postat av: Kristoffer

Astrevligt ju ;) gärna fler gånger! Sen är det värmland och inte dalarna, antar att det låter lika knas för dig vilket som dock :P

2009-04-15 @ 20:31:56

Postat av: jennifer.. *

jaaa ! as dumt juuu! =(

men vi ses på fredag i jönköping? ;)

kan vi kramas massa!

2009-04-15 @ 22:35:46
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: emma

kristoffer--hahaha oj..sorry..låter de inte typ likadant;Pthhihi

Jfer--miss u lika crazy <3

2009-04-15 @ 23:42:36
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback