underbara freda*

2009-04-25 @ 10:20:51
igår


en Jess och Emma dag
LOVELY♥

jag började med att sticka till Maxi
och handla blomma till Mimou
och kaffe, Aftonbladet och Klick till mitt Heartbeat
visste att hon inte hade de;)

sen blev det Mimou
fast det var nästan ingen där
de var på semester på Sicilien FUSK!!
(nä om nån förtjänar de så e de de)

sen ÖB
skulle ju ha ett fotoalbum
men det jag behövde fanns inte=(

ÖB i bild;))
haha

sväng på Bibblan-de hade bara en av böckerna
Lindex för att hämta mitt sommarschema-jag jobbar inte alls hela Juli wee
Jekyll för tonfiskbaguette-jaaa det finns igen


sen upp och dricka kaffe hos Jess
och sen kom Daniel och förstörde mitt roliga haha
för han hade ju inte redan ringt 4 gånger innan;P
nää no hard feelings
hon är ju mitt Hjärta mest:D
hahah♥



åkte hem till mams och paps
och underhöll mams hela kvällen

ikväll hoppas jag på fest
men det går bra vad som
bara jag slipper sitta hemma
och bara jag får vara med DIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback