my hair...

2009-04-22 @ 19:28:24

IGÅR

ohh my godness typ
dagen var bara kass rakt igenom
det är tur att jag hade någon att dela den med
mitt hjärta Jennifer kom till mig efter skolan och vi hade Nässjödag;P


först en promenad runt pölen
för att förbereda oss inför allt onödigt snacks
vi senare skulle stoppa i oss;P

sen käk på Sibylla
Funbox och fina pärlor man fick i den;)

hårfärgningsdax
och det är här de stooora problemen börjar
för tydligen räcker inte två paket till mitt hår
(eller joo NU lär de ju göra det men innan detta hände)
så det blev invirning av hår i handduk
och illfart ner till Maxi och Jfer fick kuta in och handla en färg till
de hade bytt förpackning så hon hittad inte först
mitt stackars hår bara brände:S

jag fick börja blanda redan i bilen:S
Jennifer som körde skulle veva ner rutan
hon visste ju inte att det inte gick
så rutan trillade ner i dörren lite:O
såå olägligt
det hade vi ju inte tid med då
in och fixa håret först..


och så dör hårfönsfanskapet mitt i alltihopa
och borsten var full av hår
och bara man tog  det så trillade det
blev ruskigtr rädd där ett tag
att allt skulle trilla av
så nu är jag i extremt behov av en triktig klippning
för det är ojämnt slitet som fan;((
heela jäkla dan bara jäklades allt;P


på med en mössa
(den mössan har ALDRIG vart så passande förut)
 och ner till bilen
för att fixa rutan någorlunda;P

jfer fick trycka på elhissen
och jag fick slita i rutan
värsta fixarna hahaha

men vi fixade det
weee

in och tröstäta chips titta på
Adam och Eva-barnfilmen
och försöka lösa hårsituationen
hårinpackning och tofs;P


somnade till Narnia
och vilken dag det var
tur man har någon att dela helvetet med haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback