kablar du vet;P

2009-04-15 @ 16:34:29
BACK



Hanna och Ida hämtade upp mig längs vägen
är inge bra vägbeskrivare alls
råkade säga höger istället för vänster

inte blev det bättre när de satte kartan till Draka Kabel i näven på mig
gena genom parkeringsplats,stanna mitt i vägen och på helt fel sida av stan
och sen fyra telefonsamtal(varav ett bröts för mobilen dog) och
minst sex varv i en rondell runt runt runt
var vi framme typ en kvart försent
SUCK


väl framme satt vi i en konferanssal
och fick veta allt om företaget
och sen rundvandring
i helläckra västar;P



nu är det väl meningen att jag SKA veta ALLT om kablar
men jag minns verkligen nada haha
luktade konstigt och man blev helt yr
och kvar blev en brännande känsla i halsen


slapp skolbänken och var bara iväg i två timmar
kan ju inte klaga liksom:D

och snart är det fredag..weeee=)
längtas*

har övergått från Timbuktu till Rammstein nu
http://www.youtube.com/watch?v=a62yIi_Uwkw
me <3 Rammstein
och spec den låten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback