emma/kille?

2009-04-28 @ 23:09:23

igår hände ytterligare en sak
som pekar starkt åt att jag borde vara född till man

jag,Jennifer,Lina och Anne går på stan och tittar i klädbutiker
jag och Jennifer är lite halvt ohågade
hon för att hon inte är på humör
jag för att jag ändå sällan hittar nått på Vero Moda o Byoung

vi går in på Byoung
kollar runt lite
och så bakom en stolpe ser jag det ENDA
på hela sta*trippen som får mina ögon att lysa
ett par ljusa slitna baggy jeans
ögonen tindrar och jag småspringer dit
tänker Ahhh äntligen en butik med snygga kläder
som passar mig juh

för att upptäcka att Byoung tydligen börjat med en ny grej
KILL KLÄDER;P
japp dessa vackra slitna jeans kräver en manlig häck och taniga spiror
fan fan fan;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback