Hemåt=D

2008-09-20 @ 10:24:57

Haj!!
Idag kommer jag hem=)
Ska på dop på söndag så det är därför;)
Lilla Arvid ska döpas=)

Ska bli kul och träffa lite släkt, det går ju lång tid mellan gångerna även om man bor hemma nu för tiden..

Ska köra ner och jag hoppas att det går bättre än hur det gick upp:P
Kan ju inte skriva ut en karta här men det är ändå lättare neråt för där har man mer koll på vad saker och ting ligger:)
Hoppas på att få festa med Jessika ikväll för vill verkligen ut och dansa nu när det inte blev det igår men jag tror att Ola kommer att hålla henne hemma:P


Ska ner och prata med jobbet på måndag i vart fall men jag har ingen aning om vad jag ska säga just nu:(
Det får helgen utvisa helt enkelt!!

see ya soon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback