Helg i Jköping!!!!!

2008-09-29 @ 00:49:07

´HOWDII!!!

Ha spenderat hela helgen i jköping vilket ha varit jätte trevligt=) var länge sen man hängde med Julie så=)
Slutade lite tidigare i skolan..jätteskönt=D drog till Julie vid sex tiden och hämtade upp henne så vi kunde åka till MAX och käka lite..körde fel som tusan och hon fick guida mig på telefon hur länge som helst haha.,.världens jäkla trafik o så jag i en storstad med..lantlollan liksom;)

Mat o en trött Julie

Sen drog vi hem och pratade hur länge som helst och sen gjorde vi i ordning oss vilket tydligen var svårare sagt än gjort..min outfit jag spånat på hela dagen dög tydligen inte i en kristen stad som Jköping och Julie fick styla om mig:P
Men de blev ju bra till sist och vi hamnade på Olearys..en tequila, massa dans och massa span på den sjukt snygga vakten;) begav vi oss hemåt=)



Lördag började med shopping på stan och det var lite panik för mina kläder dög som sagt inte och det behövdes inhandlas nya;)ha ha..finkläder typ;)
började med inne i stan-det var höstmarknad och så mycket folk att man knappt kunde ta sig fram på gatorna men jag lyckades trots allt hitta en hög jeanskjolGina Tricot och en vit skjortaH&M=)
Julie
hittade ingenting..
sen blev det mitt älskade Subway vid vattnet(sjön inte vid nått hav..viktigt)



Sen drog vi ut till A6 och jag shoppade loss rejält på IKEA..ska visa sen när jag fått ordning på det men det kommer att bli såååå fint=D

PÅ kvällen skulle vi följa med Julies kompis Jimmy på en klassfest vilket visade sig vara ett riktigt lyckokast med tanke på att vi hamnade på en fest med tolv killar och så vi två=D
Himla trevligt;)
Utgång blev det på Club Enkelt och det skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst om men jag är snäll och håller mig till att säga att jag ALDRIG NÅGONSIN sett så många slipsar,halsdukar,bakåtslickade hår och kavajer...
ALDRIG NÅNSIN sett så många Bratz på ett å samma ställe..jag letade febrilt efter de tatuerade med trasiga jeans men alla bara skrattade åt mig och sa att det inte fanns såna i Jköping..va fan har jag flyttat för någonstans liksom?????








Nää nu ska jag sova..tell u more tomorrow';)

Kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback