God morgon<3

2008-09-05 @ 08:29:28

God morgon!!



Uppe med tuppen och skulle gå till skolan var juh tanken..ligger här sminkad och klar men det blev inte såå..
Det är ju trots allt fredag och eftersom jag inte mår hundra kände jag att jag likaväl kan skippa idag och se till att bli riktigt frisk istället..nu har jag ju hela hekgen på mig och vakna till liv igen..
det kändes dessutom bättre att komma tillbaks på tisdag med ny vecka och nya krafter istället flr att pallra mig dit idag på ren vilja och göra ett halvdant arbete:P
Är kanske tom lite rädd att komma tillbaka just idag..vet inte varför och det låter helt sjukt men det känns som att jag vill vänta tills tisdag helt enkelt..

Ringde min praktik plats igår och ville kolla läget så allt var lugnt men det var det tydligen inte så nu står jag utan en sån oxå:P
absolut inte bra..så det är bara på och börja jaga igen..ska göra det på måndag när jag är ledig tänkte jag..kanske Byoung de e ju med en butik som drivs av en enskild chef också som sköter inköp och allt sånt..mm vi få se det är så svårt när man inte vet vad som finns här runt omkring..
en barnaffär hade varit allra roligast faktiskt=)

Gårdagen gick som jag hoppades på bra;)
Det var ju tur det...tänker inte säga mer innan jag vet mer dock;)

hörs later pussa<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback