Döende=P

2008-09-10 @ 23:55:59

DÖENDE

Trodde verkligen att den där satans förkylningen hade gått över men tji fick jag=P
Helgen kändes ju okey och igår på dagen kändes det helt okey och gick lyckligt till skolan..men när jag kom hem var jag trött och gick och la mig..vaknade med en fruktansvärd hals ont=(
hela natten har kantats av att svetta ihjäl ena sekunden och frysa i nästa..känns som tusen nålar trycks in i huden=(
kom på att jag har de där starka tabletterna som doktorn skrev ut sist när jag inte kunde lyfta armen så tryckte i mig såna och de tar faktiskt borta hela smärtan=) man blir lite dåsig och off och förvirrad men de gjorde att jag kunde gå på lektionerna idag och det underlättade definitivt mina två grupp redovisningar..var hur cool lugn som helst ha ha;)


    
Hade dock extremt långtråkigt under de andra tvåtusen redovisningarna och började ta lite meningslösa kort på bla mitt super fina pennskrin som min älskade pärla Jessika har köpt till mig;)

Sen har jag sovit nästan hela dan..förutom att gå ner och hämta mitt paket på Ok..och paket skulle juh kunna vara jätte roligt och få..

 
Ser ju hyfsat kul ut än såå länge..även om jag mår alldeles för dåligt för att se road ut:P

Men när man vet att det innehåller nått sånt här så behöver man inte se speciellt road ut:P


Yippppppi!!!  här ska pluggas liksom:P

Och för alla er (Läs Sofie!) som inte trodde på att min nya städmani och allergi mot Nässjö skulle hålla i sig särskilt länge vill jag bara säga:

 

NI HADE SÅ RÄTT SÅÅÅÅ=P


Va väl inte så mycket annat idag...

PUSSA O KRAM<3


Kommentarer

Postat av: Sofie

haha oväntat...NOT! =)

2008-09-11 @ 06:29:29

Postat av: Linda

Haha!

Du kan få låna Sams "I bite" body me om du vill ;)

2008-09-11 @ 12:27:50

Postat av: Jessika

hehe nee men snäckan... va tog den duktiga Emma vägen som städade liksom... :P hon va inte kvar länge.... ;)

2008-09-11 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback