Yesterday--all my trouble seems so far away....

2008-10-30 @ 21:51:09

Onsdag=)

igår var jag först på Mairo som vanligt
och sen vid elva tiden kom paps och hämtade mig
för att åka in till Karlskrona akuten och gipsa om armen..

  

väl inne plågade de mig till max men till slut gav de mig ett nytt gips
jätteskönt
det andra skavde sönder knölen under=(


Nytt vitt gips=)

blev lunch på McDonalds även om jag inte var så sugen eftersom Millis o jag åt det dagen innan=P



Sen tebaks tilll Mairo..
På kvällen var jag först i lägenheten och kollade läget och sen var jag nere på Lindex
de skullle ha personalmöte och jag skulle vara med=)
såå kul för det var så länge sen...

  

Personalmöte=)

  

vi  käkade kinamat, prinsesstårta och godis=)
och fick present..
typ som julafton;)



Sen cruisade jag och Millis ut till Hooby
och hälsade på Anna & Martin..
Susse var med där=)
men hom sa att om jag tog en bild på henne
skulle hon bli tvungen att slå ihjäl mig haha..
såå det blev bara en;)


Anna & Martin & bebismagen;)

sen var det hem och sova=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback