käk o skräck o röra

2008-10-28 @ 20:47:26
Haj!!

Ikväll har jag och Millis varit och käkat efter jobbet=)
Blev naturligtvis McDonalds;)



Millas är megastor om magen
och snart är det dags=)
Längtar som tusan;)



Fiinaste magen juh<3

Sen  körde vi om Annsi men hon var inte hemma=(
Jättedumt för Millas lilla bebis i magen
ville kissa;)
hihi..

Jag tro ju att det är en liten dam där inne..
drömde det häromnatten:)
Men det har slagit fel förut haha!

  

sen lämnade hon av mig och jag kom hem lagom
till att alla skulle dra härifrån..
lämnade mig med hunden och ett dåligt samvete över  hur jag ställt till på övervåningen=P
såå det blev till att först gå upp och försöka med en arm plocka upp röran
och vika ihop kläderna lite hafsigt..
bråkade med de där odrägliga,allergi framkallande
kattdjuren med=P

 

Jag som har sån ordning i lägenheten annars:P

och nu ligger hunden och jag och tittar på tv och väntar på skräckfilm..
tv400 har ju  Halloween vecka och kör massa gamla dåliga filmer
men jag älskar ju sånt;)
igår var det The Decent och idag The Village=)

 

Såå de är tjejkväll som gäller här haha

 

Kommentarer

Postat av: Jessika

Vilken tjockismage... sååå fiiint... :)



Guuu vännen va du STÖÖÖÖKAR ner... huuuuu.. hahahahha

2008-10-28 @ 22:23:04
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback