Morninggg..

2008-10-09 @ 10:20:21

Gomorr...

Fy fasiken vilken dag det var igår och vilken natt det var inatt=P
Jag ska vara världens lyckligaste i eftermiddag när den sista tentan är över..och fira..
LADYS NIGHT=D --IMORGON=)

Igår pluggade jag precis HELA jäkla dagen med ett avbryt för handling och lagning av mat..
Jag gjorde tom slag i verket med min fundering över om det kan hjälpa om man spelar in texten man ska kunna och lyssna på det--Jaa du läste rätt..jag läste in mina 126 sidor på mobiltelefonen och det tog cirkus 3 timmar och resulterade i en torr hals och en inspelning som skär sig med min röst..det visst jag ju i o för sig redan..min röst har aldrig gått ihop med tekniska saker=P



Eftersom detta betydde att jag bara suttitoch legat hela dagen vaknade jag inatt med världens värsta värk..
MINA KNÄN!!!!
de är ju så jäkla känsliga redan innan och nu hade de fått nog..försökte mig på alla möjliga ställningar men inget hjälpte=(
så det fick bli att stoppa i sig starka tabletter..det tog en jäkla tid innan de funkade:P

såå nu ligger jag och lyssnar på den där jäkla inspelningen..något kanske fastnar..det måste det ju..
just nu är jag bara så frustrerad över att man läser och läser och pluggar och pluggar och ändå fastnar det inte..
börjar man bli gammal må tro;)

Men nu till det lite roligare=)
JAG KOMMER NOG HEM IKVÄLL!!!! 
mmm jag tror att jag drar mig neråt redan ikväll istället för att vänta ´tills imorgon..
detta dels för att Julle har satt den smarta iden i huvudet(hade inte ens tänkt på de innan),det är bekvämt och ha hela dan imorgon, jag hinner sola imån;), Milla vill äta breakfast med mig imån=) och kanske lite lite för att jag är såååååå sugen på cheeseburgare på Mc Donalds och det ligger på vägen;) ¨
GREAT!!!




Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha huuur orkade du läsa in allt på inspelning... impad..:P bra idé ju men fyyy såå jobbigt... :)

Kör försiktigt nu!!!! o skriv när du kommit fram såå ja vet att resan ha gått smärtfritt... :)

2008-10-09 @ 15:45:01
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

ja fy fan va jobbigt de var=(halsen var helt torr o hes sen ha ha ha

2008-10-09 @ 21:40:28
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback