Röntgad

2008-10-17 @ 14:39:27
haj..




dan började med att jag var inne i Karlskrona med pappa och röntgade armen och allt såg bra ut så inga konstiga operationer eller så=)
gips i lite mer än 3 veckor..
och träna träna träna mina fingrar för de är fortfarande som korvar=P
och tummen har blivit känd därinne på ortopeden som ett nytt fenomen-de har aldrig sett en tumme reeagera så haha..den hade uppvisning för halva avdelningen typ;)
men det vAr ingen fara sa de haha...
givet att det skulle vara nått unik med en allt e de nått...
och ALLA frågar om Ladys night eftersom sköterskan på akuten tydligen skrivit in det i journalen..suck;)

Imorgon ska jag leka med min älskade babe..det är vi sjuklingar ihop liksom haha=D
har ju knappt hunnit träffas sen jag kom hem juh=(

Hittade massa gamla bilder på den här datan(mammas)såå roligt!!!

  


Kommentarer

Postat av: jennifer.. *

hihi jaa jag lever :)

2008-10-17 @ 16:58:44
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback