Re-cycle

2008-10-05 @ 23:04:18

Tittat på skräckfilmen nu..Re-cycle...
Den var hemskt läskig på sitt sätt kanske inte på ett skräck sätt utan snarare ett otäckt igenkännande påpekande skuldmedvetet vis..
Absolut inte rätt film för mig..
Den Blonde somnade efter den första kvarten och låg och snarkade med snus runt hela munnen..
Tur var väl det för annars hade han väl legat vid mina fotknölar och skakat och hackat tänder hela natten ha ha;)
Han hotade med det innan och jag skrek att han skulle bara våga=P

 


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahha såå sött han sover... :P me nyttiga morötter brevid sej me... :)

2008-10-06 @ 00:57:13
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

ahh de ska tilläggas att de inte e han som har ätit morötter utan jag såklart;)min "gym"kropp behövde de;)

2008-10-06 @ 07:54:31
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Linda

Hahaha! Sååå äckligt me snus i munnen när man sover! =) Men han ser ut o sova gott iaf! =)

2008-10-06 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback