pust*

2008-10-01 @ 19:18:01

Idag har jag lyckats med:
*Gå i skolan en hel dag trots att jag trodde jag skulle somna flera gånger:P
*Handlat massa mat på Lidl och frukost till helg gästerna;)
*Lyckats peta in en kant på toapappsrullspaketet i höger öga vilket resulterade i att det såg ut som att jag grät när jag kom fram till kassan
*Städat hela jäkla lägenheten och det tog sin låååånga tid
*Diskat=(
Satt upp allt de nya turkosa och lila=)
*Lyckats trycka in ett par byxor i gardroben vilket resulterade i att det kom ett regn av trädamm ner över mig och lite landade naturligtvis i vänster ögat så nu ser ja inte riktigt på något av de:P

Fan va ja önskar att jag var pedant..vad livet hade varit lättare då:P

Däremot älskar jag min nya turkosa matta, så de så=)



Kommentarer

Postat av: Linda

Va fiiiin!! =) O ja älskar färgen!!

2008-10-01 @ 19:44:28

Postat av: Jessika

Mm turkost e såå fint... ;) o såå en fluffi emma matta me.. perfekt.. :) vill se hela helheten... :)

2008-10-01 @ 22:16:10
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

mmm de e världens finaste färg=)ska ha den både i badrummet o stora rummet=)och de bli jätte fint fast ja saknar en filt i den färgen lr lila:Pkändes jätte hemtrevligt o vakna imorse;)och jessi--du få ju se imån=D

2008-10-02 @ 08:07:12
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Sara

turkost e sååå fint! håller på å flytta in i min lya nu, vilken färg tror du dominerar i mitt vardagsrum??!! jo tukost!!! ha de kram

2008-10-03 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback