Lunchdejt me dig;)

2008-10-28 @ 12:16:06
Tjaoo..

såå var det lunch..
inte så mycket att säga om dagen än..
är sjukt trött och har suttit och halv sovit..
såå jobbigt!!
kunde inte somna í natt men det kvitta ju
ja är trött ändå:P
Jäkla pills=P



Har ju lite och se fram emot med..på torsdag ska jag käka med Sandriss
det ska bli sååå kul=D
va jätte jätte länge sen nu ju=(
och på lördag är det ju Halloween och det älssssskar jag=)

Mina änglarvingar och goria kom igår..
kommer att bli kanon det här
så när som in på gipset=P



jag och jess kommer vara klart hetast haha;)

Lite smygreklam för Mairo med haha
ville ju ha in nån bild ju
och har ju inte mycket att välja på här;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback