lördag=)weeee

2008-10-25 @ 13:11:13
tjaoo

sinnessjukt men gick typ upp för mindre än en timme sen..
va såå skönt och ligga och bara känna att man inte behöver gå upp liksom..
käkade en äcklig torr macka och så hamnade jag HÄR=)

ska snart åka och lugna mina shoppings nerver lite;)
inte handlat nått på en hel vecka typ haha;)
vilket inte är hundra procentigt sant för jag har ju skickat efter änglavingar & en gloria juh=)
måste hämta ut de också det har jag ju glömt'=P

Party party ikväll se man ju fram emot även om de är en jobbigt hela dan innan..
att göra i ordning sig med en arm tar hela dan typ=(

Hoppas att snäckis Julle vill med ut=)



och så hoppas jag att Millis tänker trycka ut sin bebis inom typ två veckor för guu va jag längtar efter att få bli "moster"=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback