Kontakt annons

2008-10-26 @ 23:57:18
den nya alkohol reklamen är så sjukt träffande att de inte är sant
tom låten trycker precis på hur det är
och vilka problem som uppstår
och hur många gånger har man inte varit tjejen
som tittar upp i speglen och frågar
Vem är jag?

såå det är dags att ta tag i problemen nu..
Jessika gjorde ett tappert fförsök i Halmstad i somras med att lösa det--
hon satte lappar på allas vindrutor o på lyktstolpar
och gav till folk med min mailadress på

friskt vågat men inget vunnet såå nuu
ALLA som känner er manade eller tror att ni har den perfekta mannen till mig
HELP!!!

gör vad ni kan och måste
ni har mitt nummer
se till att han får det

hahahaha..

Allvarligt alltså;)




VA RÄDD OM DIG

Kommentarer

Postat av: Sofia

Hmmm... tänker så det knakar här om jag känner nån bra kille.. återkommer.. =)

2008-10-27 @ 09:44:51

Postat av: Emma

kalas ja vill ha en karl innan jul o ja vill att innan nästa år ska det ha diskuterats barn hahaha..temppo nu som gälller;)

2008-10-27 @ 14:07:45
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Jessika

hahah ja ja försökte definitivt i Halmstad... kom på en toppen idé där ju.. haha



tänker klura lite på detta, nån ny toppenidé kommer nog snart.. :)

såå ska vi minsann hitta dej en karl :P

2008-10-27 @ 19:07:45
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback