inte glad..

2008-10-06 @ 17:40:08

Fan va jag är trött på att vara ledsen hela tiden
Jag vill vara glad
Har tom köpt vitaminer och stuff nu
Fast det står inget på dem om att det ska lindra hjärtsmärta och saknad..

Och nu vill jag inte ens åka hem på fredag..vill vara kvar här och gömma mig ett tag till..
Ångrar att jag sa att jag skulle vara i Ronneby i fyra hela veckor..
I Ronneby blir inga problem lösta- där gror de och bli stora som hus..
Jag hatar Nässjö men här är det safe och lugnt och tyst..

Lite liv hade inte skadat..undra om tabletterna kan erbjuda det..
I vilket fall som helst är en glad Emma bättre än ingenting..

Pluggar!!
Sååååå svårt juh..
Fattar ingenting och har så svårt att ta tag i det och bruka lite allvar och speciellt när det gäller koncentrationen..såå jäkla svårt att koncentrera mig..tankarna flyger iväg åt alla håll..
En tenta imån och en på torsdag=(

Tror att jag väntat för länge med och plugga och blivit förslappad i huvudet nu för ingenting fastnar ju=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback