Blondie Julle o Teo=)

2008-10-04 @ 20:20:15

Tjaoo!!

Idag har jag o Blondie varit och shoppat lite i Jönköping..
jag skulle ju naturligtvis inte handla nått men det var ju svårt och motstå så det blev en svart tröja, en svart stickad lång tunika typ med stor krage, svarta strumpbyxor och ett kill armband på h&m=)
Blondie hade stora spendera byxorna på och handlade för 3500 typ=P
en svart skinnjacka, finskor,tshirt och massa smycken=)
sen mötte vi upp Julle och hennes söätaste lilla brorsson Teo=)
vi käkade subway och Teo käkade biskvi och sen gick vi en lång runda innan den blonde och jag drog till A6..


ikväll bli de utgång..tanken var Jköping men vi ångrade oss och tog det bekväma Nässjö;)

  


Kommentarer

Postat av: Jessika

ooj då va blondie ha shoppat :P hehe såå han ha sex ombyten nu om dan i nässjö kanske.. :P



Ha sååå kul i kväll nu älsklingar... ;) Shaka ass för mej me e ni söta... ;P

2008-10-04 @ 22:50:41
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: blondie:(

jag är depremerad:(

2008-10-04 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback