besviken..

2008-11-04 @ 19:11:06
tja..

Mairo och sen Maxi med mams..



och sen hem och käka
och nu ska jag snart träffa Julie
hon är hemma i Blekinge i några dagar
men åker hem imorgon:(

imorgon skulle jag till Ullared och jag har verkligen sett fram emot det men nu bli det inte såå=(
sååå dumt=P
och det jag ska göra istället är ju bara så deprimerande..
jag ska städa ur lägenheten så att Lindas bror kan komma och titta på den..
kan ju inte gå upp mot Ullared men ekonomin bli ju klart upplyft..

och idag undrade de på Mairo om jag ville följa med och titta på den nya butiken i Kalmar
men kan jag juh inte..
ska ju äntligen plocka bort gipset..




Kommentarer

Postat av: Linda

De går bara bra på nya jobbet! Trivs kanon! =)

Ska du äntligen bli av me "armen" nu =) Skönt!!

2008-11-04 @ 21:50:13
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Emma

ahh på måndag..=)

2008-11-04 @ 22:07:59
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback