julmarknad bla..

2008-11-10 @ 21:37:58
suck..
det är konstigt
jag vet faktiskt inte vad jag trodde skulle hända när gipset åkte av
kanske att under något mirakel skulle handen vara smärtfri
och att den hade någon form  av normal rörlighet
och att den var rak..
det jag oroade mig mest för var ju att den skulle va äcklig av all solbränd hud
som trilllat av där under..

DET var ju de minsta problemet..
allvarligt var jag mer flexibel och rörlig med gipset än utan..
nu kan jag inte göra ett skit för det finns NADA som stadgar upp handen ju..
det gör ondare än någonsin  och fanskapet e ivägen hela tiden..
emellanåt glömmer man bort att den är så svag och då gör det ondare än någonsin..
ha gråtit för första gången sen det hände idag..
skulle packa och slog till den=(
värktabletter!!!

  
såå sliten efter dan haha

men nog med gnällande=P
idag har jag först varit med mamma, pappa och mormor
Huseby Julmarknad!!
känns alldeles gör tidigt men ändå..
pappa och jag drog mest stressat benen efter oss ändå=P

  
  

sen körde de upp mig till Nässjö
och nu är jag här..
tog en dusch de första jag gjorde..
första riktiga på 4 o en halv vecka nu..
sååå skönt!!
lugnt och skönt men sakna redan hunden haha!!
och ingen mat heller
de är ju jobbigt..för jag är hungrig
för en gång skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback