kräkas,fest och massa mat=P

2008-11-14 @ 15:12:16
Jaa..då va de FREDAG!!!

Som började med att jag vaknade vid 7 och på fullaste allvar
trodde jag skulle kräkas rätt ut=P
INTE såå bra och jag förbannade genast alla de hundra olika saker
som jag stoppade i mig igår..för ja, jag äter ju sällan något här uppe
men igår hade jag ett ryck och som en klok vän påpekade var deppig
och därför åt massa saker..
hade själv inte lagt ihop de för jag brukar inte äta utan tvärtom när jag deppar men
han kan nog ha rätt..

i vart fall åts de (och föreställ er de me "Du e va du äter rösten" till haha:
* knäckebröd med gurka
*salta kex med philadelfia
*Avokado
*Sallad
*Tomat
*Tortillas chips med creme fraice
*Te me socker o mjölk
*en halv coca cola
*en stor tallrik broccoli o gul morot
*tre godisbitar..

ha säkert glömt nått nu men detta inom beloppet av nårra timmar bara=P
tur mycket av de är nyttigt=P
men ändå var jag hungrig när jag gick och la mig..
kanske för att jag egentligen var såå sugen på gurka=P



Så har sovit borrt halva dagen..till två närmare bestämt och
nu har jag ångest för det mesta men främst
över hur det ser ut här hemma och
hur svårt det faktiskt är att diska med bara en vänster hand
(har köpt papperstallrikar men all den andra disken) =P

och med tanke på vad som händer på söndag;)
MÅSTE här städas=P


Ikväll är det fest
behöver dock inte ens gå ut i det otäcka vädret  för det är hos grannen;)
Daniiel få dock komma och hämta mig för jag känner inte honom haha



nää nu MÅSTE Emmisen ta tag i sitt liv
och gå upp och göra lite nytta..
bara tre timmar tills festen börja med ahhh Paniik;)
haha nä inte nu när Jessi inte ska med=((


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahah huuuur hann du på tre timmar?? :P



Hoppas du få kul i kväll..



o du, braaa att du äter ordentligt... :P

2008-11-14 @ 22:02:58
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback