HALLOWEEN!!!

2008-11-05 @ 21:42:39
Har hämtat kameran JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bilder från helgen:



Förberedelserna hemma hos Jessika och Ola=)
Jag kom dit vid fyra och ändå var vi inte klara när syster Linda kom och hämtade oss..
hon fick dessutom sätta fast svansar och knäppa upp mina skor och bära saker ner till bilen;)
En redig pärla;)


   



Angel/devil

  

Sen bar det av ner till Johannishus och Rydsgården som Sofies 25 års fest hölls i=)
Linda var snäll och körde oss som sagt;)

  

Väl framme var vi ju som vanligt försenade 20 minuter men som tur var var vi inte sist för
Hulta,Linn och Cissi kom senare haha;)

.
 
Tyvärr fick Pärlan och jag inte sitta med varann för det var bordsplacering
men tackolov satt jag brevid Ola så han kunde hjälpa mig med maten och sånt
som vi handikappade inte riktigt kan göra:P

MINGEL bilder!!
   

   

DEVIL/ANGEL
<3 <3 <3



   


EXIT--Heaven or Hell


PARTY!!!

   
   

Lite tal och sen var det Allsång med Sofies favoritlåt
Julen är här haha
Sen ville de dra den en gång till men fick inte det på allmän begäran haha;)

   

Kommentarer

Postat av: Susse

JAAAA jag har en blogg hahaha....fin du blev som ängel!!

2008-11-05 @ 22:17:30
URL: http://sussse.blogg.se/

Postat av: Linda

Hahah de ser ut som en trevlig kväll.. =) Ja gillar borskorten skarpt haha!

2008-11-05 @ 22:34:10
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback