Tårtans lördagskväll=P

2008-11-17 @ 15:46:32

Lördag ja..

åkte in till. Pärlan med tåget vid tjugo över fem
hon hämtade mig på tågstationen och vi stack och käkade Max som var jättegott och
som jag tyvärr inte riktigt kunde njuta av just nu
och sen Maxi
och sen hem till Julie
några timmars Sex and the city, chips o snacks senare
piffades de till lite och sen var det utgång

kände mig verkligen som en liten tårta i min lilla rosa klänning
och klackstövlar
va ju länge sedan jag hade sånt nu..
minns när Sofia myntade uttrycket
de va tider de;)
hahaha=)

kvällen kan ses som misslyckad eller bara likgiltig
när vi väl kom ut men det kvittar
för det var skönt att andas lite storstads luft
med sin bästa vän och tårtklänning=)


gissa vem som hälsar på;)


Piff i badrummet=)
ja jag är kritvit i ansiktet men det var den enda badrumsbilden på mig som fanns
och jag klagar ju hela tiden om hur vit jag är
så jag tyckte att det kunde kvitta haha

 
Ängeln och Tårtan såklart=)

 
Julie försöker vara städad
men visar snabbt sitt rätt jag
Tungan vill alltid vara med;)

På vägen hem blev det pizza för det vill jag ha
ända tills vi kom hem
för då ville jag inte det längre så den fick bli frukost för oss istället

Jätte sorglig Julie på pizzerian
men ack så vacker;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback