storm

2008-11-27 @ 14:07:54
tjaa vad ska man säga
det är som vanligt-oinspirerat o lesset
och ja MÅSTE ta tag i mitt liv

idag skulle jag vilja ha
lyckopiller och en hushållerska
!!


fundera på och åka och handla lite..
det stora  nöjet nu för tiden..
skulle behöva till Willys..
coop var snordyrt igår--som alltid!
vill in till Jköping och handla julklappar
och nått kul till mosters lilla Tilde
men hur kul är det att åka in där själv liksom
har inte handlat en julklapp
och alla andra verka typ vara klara
fast det är som vanligt
jag är alltid ute i sista minuten




vart storm eller nått i natt med
slog ut mitt nät eller nått
kunde inte gå in på Internet
och inte messa från mobilen
Märkligt!!
arg som tusan var jag..
var faktiskt mitt uppe i två högst viktiga diskussioner=P
stormar idag med
men inte såå mycket
den största nackdelen är att det blir så jäkla kallt här hemma
min vindsvåning klara inte av det riktigt



tänkte käka avokadosallad till lunch
det är ju såå gott
och piggar kanske upp lite
det finns det faktiskt andra saker som gör nu med..
vi få väl se...

Kommentarer

Postat av: Jessika

Ja ha sagt de förut.. o ja säger de igeeen..



..Ja saaaaakna deeeeej... :P

2008-11-27 @ 18:32:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Anonym



jag saknar dig mer=P

2008-11-27 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback