såå dumt...

2008-11-08 @ 00:19:19
Såå dumt..
eftersom det är strömavbrott är det så mörkt att ja omöjligt
kan hitta sladden till mobilen så att jag kan
tanka in bilderna ifrån dagens val av saker, hur glad jag blev när jag fick de
och självklart på den rosa princesstårtan jag bjöd på;)


(givetvis hade ja bara en bröllopstårta att ersätta me, ja  ja nöden ha ingen lag)

Idol ja..det var nog bra att Lars fick åka hem. Jag gillar verkligen honom när han gör sin egen grej och nu får han
chansen att göra det. Tyckte dock att han var bra idag röstmässigt--lite mer energi hade inte skadat..



Är dock SÅÅ KÄR i världens bästa
Kevin!!!

 
Fan va han rockar järnet
och ALLTID ger ALLT!!!



Imån är det PARTY-TIME!!
Min sista helg i Blekinge för ett tag och det ska firas
med mitt hjärta såklart
och för att slippa hemska Ronneby
drar vi till Karlskrona
och har baggy kväll på Pirren eller nått haha=)
som innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback