love at first sight;))

2008-11-21 @ 18:08:52

GAHHHH!!!



Jag tror starkt att jag träffade my angel idag;)
PÅ TÅGET!!

Han hoppade på i Kristianstad med sin hund
(gillar ju oftast andras hundar men de kan gå om man e en ängel=))
han var rakad och lång
hade stora händer och vita converse skor
han hade en svart hund en retriver
pratade skånska
och såg såå snäll ut;)
ingen förlovningsring;)
hans ögon kan ha varit de blåaste någonsin och
jag önskade innerligt att jag hade tvättat håret
och inte hade baggyjeans
och att han varit på min hemmaplan
inte på ett skabbigt tåg=P
han hoppade av i Karlskrona=D
haha en efterlysning typ;)
vet nån vem han e???
haha..
LOVE  AT FIRST SIGHT;)


Kommentarer

Postat av: kristoffer

Hoppas du hittar honom, annars får du sätta upp lappar också :P

2008-11-21 @ 19:00:17

Postat av: jennifer.. *

Den döööh ;) grrr!

& min lunch buddy lämnade mig för blekinge! BUHU!!

överlevde nästan iten.. :(

2008-11-21 @ 20:54:04
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback