lite arg o lite drömmande;)

2008-11-13 @ 22:19:35
Efter 7 avsnitt av Sex and the city får jag ännu mer ångest
över att jag inte bor i en storstad
och har fyra underbara vänner som jag kan träffa när jag vill=P

och så lyssna jag på Rus och inser att jag kommer att ha
en sån helg igen..

det värsta är hur irriterad jag blir på alla snälla människor
som vill hjälpa mig med saker och ting
precis som om det är deras fel att jag inte mår bra=P

men några som definitivt förtjänar sig en känga
är alla de idioterna på varenda jäkla sida jag går  in på på nätet
och på min msn
som bara tjatar om sex
FY FAN va ja e trött på er!!!
ha tom bytit till en jäkla press bild i "Lama"koftan och ändå=P
haha lite kul de där me Lama koftan dock;)

Sakna hjärtat mer än någonsin ida
ha inte skrivit det till henne men de vet hon..
när jag är klar med skolan och är rik
ska jag kidnappa henne och flytta till havet=)
För det har jag lovat;)





Kommentarer

Postat av: Jessika

Saaaknar dej me vännen... såå såå mycke... du e alldeles för långt borta... samtidigt som du e här hos mej ändå... i mitt hjärta förstås.. hihi :P



Mmm du ha looooooooooovat....

ja längtar till du bli rik!! ;)

2008-11-14 @ 00:38:57
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

ja me;))

2008-11-14 @ 00:58:20
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback