Jag ÄLSKAR!!

2008-11-16 @ 23:05:20
Jag älskar er punkt;)
Jag älskar att jag har vänner som bryr sig om mig och som
ser till mitt bästa
Jag älskar att jag har en familj som stödjer mig
och att de är friska
Jag älskar att alla i mitt liv är hyfsat friska
Jag älskar att ni finns

Jag älskar att jag är modig
Jag älskar att jag vågade göra något åt mitt liv och flytta ifrån Ronneby
även om  jag visste att det ´skulle bli tufft
Jag älskar att jag har blivit uppfostrad och peppade
av familj och vänner att våga gör saker jag egentligen inte vågar

Jag älskar att jag har två armar och två ben och att
de fungerar som de ska i normala fall;)
Jag älskar att jag kan göra allt det vi
alltid tar för givet

Jag älskar min frihet
Jag älskar att äta vad jag vill när jag vill hur jag vill
Jag älskar att aldrig behöva anpassa mig
och att få vara lite ego ibland

Jag älskar att jag har ett hem att komma hem till
och jag älskar att jag har ett i reserv om det skulle hända nått
Jag älskar att ha mat i kylen och varmvatten 
och mer kläder än jag har råd med

Jag älskar att  jag lever
så jag borde fan ha stryk när jag inte titta åt
båda hållen efter bilar=P

Kommentarer

Postat av: Jessika

hahah mmm definitivt stryk för de.. :P



Glad att du älskar oxå vännen... ;)

2008-11-16 @ 23:09:34
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: SofiA

Se där, bättre o va positiv! =)

2008-11-17 @ 08:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback