Fika med Älsklings<3

2008-11-25 @ 18:56:13
Give me a break

japp..då har vi avklarat det..
nu tänkte jag att jag skulle skriva ett glatt inlägg INNAN
jag kommer hem och blir deprimerad igen och skriver massa argt;)

idag har jag träffat min underbara Pärla
och vi har varit på Jekyll och kollat in deras nya meny!
Ugnsgratinerad taco baguette var faktiskt helt oki..
och ekonomiskt haha;)
och MASSA skvaller om helgen och pojkar såklart hihi;)

 

var inne på Byoung och testade den där klänningen först med
men den var nog inte riktigt min grej
handlade däremot en annan jättesöt med en liten rosett under boobsen
en marinblå siden tubtoppis
ska lägga ut bild sen..
såååå fiin!!



Jessi bygger lego=)

sen var vi och hälsade på hos Roy
och hämtade paket åt Mizz "Handlamassapåpostorder" Nilsson;)
sen blev det solning..
måste ju komma ikapp med brännan nu här efter gipset;P



sen handlade vi på Willys
och sen kom mams och hämtade mig och släpade mig till Maxi
massa handlande idag juu

och ikväll e de som sagt hemgång..
suck

Kommentarer

Postat av: Sofia

haha du e för söt fröken "PUTAR MED LÄPPARNA" Roos! =D

Har dom ny meny på Jekyll?? Låter spääännande! =)Krama

2008-11-26 @ 13:14:57

Postat av: Emma

haha ja men har man inga så o inte tänker gör nått åt de;P såå få man ju fuska på bild haha;))

2008-11-26 @ 18:12:49
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback