=D

2008-11-26 @ 18:27:13



mitt i vintern

har blivit på MYCKET bättre humör idag
känner mig hemskt rofylld på nått sätt
och det var länge sen
Hoppas det håller i sig

pratade med Millis innan
och hon har fått världens fiinaste lilla tjej juh;)
och Jonas är världens stoltaste så klart=D
TILDE den vilde;)
mosters nya smeknamn på underverket;)

sen har jag faktiskt varit utanför dörrarna
och kollat lite på stan
behöver eller MÅSTE ha
en ny mössa
men det finns ju inte..
få ta det i jköping, imån kanske..hmm..
ska se om jag kan få med mig Jfer=))

sen solade jag på mitt nya favvoställe

kalas bra och billigare än i Ronneby


en solariebild utan plut
åt min älskade Sofia;)hahah

och nu borde jag ta tag i städningen här och
tvätten blir tydligen inte tvättad av sig själv heller..
vi få väl se hur de bli med den saken;)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Hahah Sofia tackar för bilden!! Såå söt så!!=)

2008-11-26 @ 18:38:19

Postat av: Emma

haha..lr hur ja har en till som passa dig perfekt haha..jag lägger ut den nästa gång haha;)

2008-11-26 @ 19:52:41
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback