tjaaa

2008-12-03 @ 19:08:48


tjjaaaa..
jag hade önskat att jag hade nått kul och skriva
men icke
det brukar annars faktiskt hända
en del
kul saker tom när jag bara ligger i sängen
men inte ida
har lekt lite matchmaker
får se hur det går hihi
kärlek är ju inget
jag borde hålla på med egentligen;)

sugen på pizza
och grämmer mig över att
jag skulle åka in till Julie ikväll och ha en helkväll
men att jag nu verka bannlyst till
att ligga i sängen och dryga
fan med
jäkla doktorer med
som inte kan lösa saker och ting som de ska..



och jag som såg fram emot
en kväll i jönköping
med trollkarlen av oz och chips
skriker snart här..

och vill se Sweeney Todd ikväll med
har inte den men
ÄLSKAR den
och det är precis en lagom deprimerande film
för kvällen liksom..

 

få köra på Kalle och chokladfabriken
är ju inte riktigt samma sak:P
men liite Johnny dos;P

Kommentarer

Postat av: Jessika

Usch vännen.. hoppas farbror doktor kan hjälpa dej snart.. :P

Du få ha en mysig kväll me din Johnny.. såå gott de går iaf.. ;)

2008-12-03 @ 21:05:09
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback