Julfrukost och julklappsshopping=))

2008-12-23 @ 18:40:41
Sov tre timmar
sen var det upp igen
skulle ju på julfrukost
UNDERBART och träffa gänget igen juh
saknar dem JÄMT;P





hade lite juklappsutdelning med=)
fick en ljusstake,ett fruktfat,en parfym och massa smink;)





milla och Tilde kom ju och hämtade mig=)
hon är såå ljuvlig
mitt mosterbarn;)







sen åkte jag till Julle
och vi stack till Karlskrona
och handlade juklappar
och åt MAX såååklart;)


huur i h*lvete lyckas man med detta då
(jacka sitter fast i säkerhetsbältet och vägra släppa=(()
hahaha
sååå klumpig


nuu e jag äntligen hemma
och känner mig helt slut;(

och imorgon är det julafton=D


Kommentarer

Postat av: Jessika

Blev de den fiiiina turkosa kappan??? :)

2008-12-24 @ 00:57:42
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

japp ja se ut som en bakelse o de e INTE min stil men men hahaha

2008-12-24 @ 12:45:24
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback