söndagsfördrivet

2008-12-15 @ 00:55:01
idag sov vi till 1
vilket inte var såå länge
med tanke på att vi somnade över 5



jag ÄLSKAR Julies tights;)
(men hon kommer bli såå arg på mig nu haha)

och såå gick vi ner till stan
och gick på Åhlens
för det var det enda
som var öppet:P
sen blev det Maxi
och handla saker till tacos
blev såå sugen på det nämligen;)

såå lagade vi mat
och Julle var såå imponerad av att jag lagade nått
att när jag stod och höll på
kom hon med kameran i högsta hugg
för att kunna bevisa för alla att jag vet vad ett kök är
hahaha;P

såå taskig e hon haha
som om jag inte vet vad ett kök e typ;P


sen liite Trolltider
och så åkte hon hem vid åtta tiden
saknar henne redan..

och mest av allt just nu
saknar jag Jessika
inte träffat henne på tre veckor:S
har inte svarat på två dar
jag fattar inte vad som hänt
m,en jag blir nervös och orolig
och jag saknar henne så mitt hjärta blöder=((





Kommentarer

Postat av: Kristoffer

hehehe..söt bild i tights :P hade ni en bra kväll då? :) sorry att jag inte svarade när ni ringde, sov heeela dagen och kvällen..som en klubbad säl!

2008-12-15 @ 02:33:05

Postat av: Jessika

Ja saaaknar dej me snäckis... såå såå mycke.. så du förstår inte....



2008-12-15 @ 13:25:52
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Anonym

fyyyyyyyyy fasen emma!! tack för bilden you bitch!! grrrrrr

2008-12-15 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback