Lördagskväll=))

2008-12-14 @ 20:51:11
Vi gjorde i ordning oss halva dan
innan vi kom iväg=P
Julle körde
Mia hade sagt att det var tomteluvetvång
och att vi skulle vara sexy santa
och jag gick verkligen in för det
som vanligt;)





festen var i Åryd
så det var en bra bit att köra:P
men det var värt det
för att få träffa pärlan MIa;)


stannade på MAX för
ovanlighetens skull;P


MAJS finkläd;)







det var massa folk där
men min kamera koncentrerade sig
på de som den kände igen typ;P





jag och Julle åkte hem
på natten
min mage plågade halvt ihjäl mig
grät nästan=((
var hemma vid 5 tiden
helt slut idag;P
var dock väldigt nykter igår
såå inte de minsta bakis idag=D

Kommentarer

Postat av: Julie

Saknar er redan snuttisar!!

2008-12-14 @ 21:11:23

Postat av: Emma

mee too babe;)

2008-12-14 @ 21:43:18
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Jessika

Sååå snygg e du tomteemma... :P

2008-12-15 @ 13:27:12
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback