Jul jul=)

2008-12-25 @ 14:58:57


Juldan
min favorit dag av julen
'och INTE för att man får festa
utan för att man får vara med familjen
i lugn och ro
och man få äta upp allt
onyttigt godis som finns i huset
som mamma slått en på fingrarna när man rört innan
och alla jättemysiga program på tv
STOPP!!!!
var är dem???
jag vaknade och slängde på tvn
lycklig och förväntansfull
men det är bara de vanliga jäkla
komediserierna och våra bästa år
och annat skräp=((
va fan e de där braiga julprogrammen?
och framför allt varför slutade man sända
Leksakernas julafton????



gårdagen bjöd inte på några större överraskningar
den största var väl att Arvid hade växt och blivit mycket större=))
sååå söt



 

julklapparna var fiina
klart jag hade ju köpt dem och slått om dem själv såå


jag äter faktiskt visst julmat;)           mina ljuvliga kusiner och deras änglar;)

åkte hem tidigt(halv 12)  för Nikitas skull
men det gjorde inget för jag var dödstrött
av allt vin och stök och stoj






idag blir det fest
och mys..
och inget Natti;)
de ni, prioritering;)
hahaha=))


Kommentarer

Postat av: blondie;)

2008-12-26 @ 04:33:46

Postat av: Anonym

var är din unge hjärtat;)

2008-12-26 @ 04:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback