Händiga Emma

2008-12-10 @ 16:54:03
lyckligt satte jag igång här hemma med att hamra
tänkte att fan jag är ju tekniskt i vart fall liite
och lyckligt tog jag bilder på det för att kunna ha bevis
på vilken liten stjärna jag är
och hur bra jag klarar mig själv
utan någon karl som gör allt liksom

 



jag tänkte att
fan det är jag och min älskade Bygg Matte
hahaha..



men nää..
de e inte de..
för efter att ha hamrat och skruvat och donat
insåg jag att den ena delen
satt åt fel håll
och med en jäkla vänster hand
(ja ja skyller det här helt o hållet på den trasiga högern)
skulle jag försöka skruva loss och dra loss
LYCKA TILL!!

såå nu står det en halv ihopsatt
fel ihopsatt trådback i gardroben
och hånar mig..
och bordet som med ska skruvas ihop
tänker jag inte ens röra
FAN MED!!



 


Kommentarer

Postat av: Jim:)

tycker dom där första bilderna ser väldigt farliga ut:P

2008-12-10 @ 18:22:26

Postat av: Emma

hahaha visst gör de..en hammare i fel hand me..scaryy=S thhihi..du få komma upp o rätta te mitt fel snart;)och skruva ihop mitt bord tycker jag;)och kanske hionna me en jköpingsfest:D

2008-12-10 @ 18:45:02
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: jim:)

hehe:P men du klarade dig utan att skada dig;) ja jag borde göra det:P annars vet man ju inte hur det kan slutar:P hade varit kul, vi missade j-köping sist ju:( sen såg jag att du hade städat med:P men det kan jag ju också ordna så att det inte är så länge, som du märkte sist;) hehe

2008-12-10 @ 21:04:28

Postat av: Emma

haha precis;) nä och det är såå kul såå det måste vi=))ovch nää du få inte stöka te nu nä ja äntligen fixat här men du få gärna ta o dammsuga lite för det är sååååå tråkit=P

2008-12-10 @ 23:01:05
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Jessika

Ser verkligen livsfarligt ut... vem ha lämnat dej ensam me en hammare?? :P o i fel hand dessutom...

2008-12-10 @ 23:32:19
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback