förlovnings ringens makt

2008-12-05 @ 15:49:32
Förlovningsringens makt!!



Jag har aldrig i hela mitt liv
intresserat mig för förlovningar
än mindre förlovningsringar

mitt närmsta förlovande var när F
hade lagat middag och hållt på en hel dag för min skull
plus "köpt nått speciellt"
och allt det där tillhörde ovanligheterna
vilket fick mig att vilja springa för livet
men jag insåg att jag hade ju inget val
låg det en ring i den där asken på min tallrik
då fick jag ju helt enkelt
förlova mig emot min vilja
det var ju inte mer med det..

det var inte en ring
det var ett svindyrt vackert
lila halsband
puhh..

men sen flytten upp till Nässjö
och betydligt närmare Bibelbältet
har mina tankar förändrats helt
innan sprang jag runt med en liten nätt guldring på
ringfingert på vänstern
eller på "förlovningsfingert"
som Per i klassen såå snällt påpekade

den sitter inte där längre..
i Ronneby , sexorgoernas stad är det snarare ett underlättande faktum
med en ring på fingert
man betyder inte kärlekstrubbel helt enkelt
här i celibat och kyskhetsbältet Jönköping
 är det en dödssynd

och jag letar ringar överallt
tom på folk jag inte är det minsta intresserad av
inte för att jag vill förlova mig
onej där är jag fortfarande fast på min punkt
utan för att jag har blivit helt besatt av dem bara

killen på tåget hade ingen..
men Simon i klassen har en..en stor i guld
och Per ska definitivt ha en för han är nygift
men idag var den borta..han hade lagat mat igår tydligen..
och båda killarna som höll föredrag idag hade..
de såg iofs inte de minsta intressanta ut..men de var förlovade..
killarna ute på produktion är knepigare
de kan man inte se
för de har vantar på sig=P
DUMT!!

haha..jag är helt besatt
av ringar=P
SINNESSJUKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback