Dag6 och getingstick

2008-08-20 @ 22:51:35

Arg och skadad!!!!

kanske inte så jätte skadad men nästan..
hade fem minuters rast och lyckas bli geting stucken naturligtvis..andra gången de här året..vissa har typ bara blivit det två gånger i hela sitt liv juh..sååå orättvist..
han vägrade släppa så Ida fick slå bort den med en bok och det blödde och allt=(

sen svullnade hela undersidan av överarmen upp och har fortfarande inte gått ner:(
hant dessutom inte gå ut igen på nästa rast förrens hans kompis surrade runt benen på mig så jag fick gå in igen:(

Skolan är fortfarande bara okey och jag vet inte alls om jag gillar det här..gillar lektionerna där vi antecknar och går igenom saker och lär och saker genom anteckningar och sånt för själva ämnena är jätte intressanta men hatar projekt arbeten och grupparbeten och praktiker och grejer...är ju varken praktiskt eller teknisk eller social tydligen såå det är svårt=(

ännu svårare är att jag saknar sommaren som tusan för det har verkligen varit min roligaste sommar nånsin..massa äventyr och roadtrips med hjärtat..

imån kommer julie...skönt med ett bekant ansikte..


just nu önska jag bara att jag fick vakna upp åtminstonde en dag i min säng i lägenheten i Ronneby och gå till Lindex som jag saknar otroligt mycket och sen träffa babsen för en fika och sen hitta på nått med hjärtat...
för jag saknar er...
och speciellt dig sambo<3

 Lite att minnas sommaren..

 
Halmstad andra gången och första gången
 
Midsommar på Öland
 
Sweden Rock och Grisfest i Växjö
 
Tivolii rock o Kstad och Cityfest i Rby

Glada i Helsingborg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback