Dag4 och första dan i skolan

2008-08-19 @ 00:29:44

LÄSKIGT!!
var på kalas humör när jag gick hemifrån o tänkte att det här blir inga som helst problem..hade knappt svängt av från min väg förrens problemen började..
för det första hade jag redan skoskav av de nya ballerinaskorna(men alla bra skor ligger i Ronneby så ha inte så mycke o välja på här),jag insåg att jag var sjukt torr om armarna och glömt smörja in dem, jag hade alldeles för varma kläder på mig och svettades massa och hade dessuitom glömt ta på parfym men värst av allt
jag hittade inte skolan

panik började så smått krypa redan när jag närmade mig första skolan-en gymnasiskolan som ska ligga breve..
problemet var att det inte låg nått breve mer än skog..
efter ett himla irrande och paniktittande på klockan messade jag daniel och han ringde upp..
han var tom inne o klickade på hitta.se för att få sog en hum om va ja va..
mitt ute i skogen var min beskrivning..

till slut efter lite skogsvandring lyckades jag hamna bak vägen där lastbilarna kör in på skolan..
en jäkla tur..

väl inne bara rann det om mig och alla bara stirrade mär jag kom in..

men men dagen löste sig och jag hittade en klasskamrat vid namn paulina som var väldigt trevlig och som kom från jänköping och vi gjorde så vi hamnade i samma klass så de här kanske bli bra trots allt..

ännu mer nervös inför imorgon nu dock..
de pratade så mycke datorer och tydligen behöver jag ha me den på lektionerna och alla som känner mig vet ju att datorer och det praktiska inte är min starka sida..
jag kommer förmodligen slå ut hela systemet med min energi:(

men men vi få väl se vad som händer..
borde sova nu för jag ska juh upp tidigt men har typ sovit hela dan såå det lär väl vara en omöjlighet:P

litet lyckopiller me;)
pussa:X

miss u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback