Dag2

2008-08-16 @ 21:33:24
Tja=)
På mycke bättre humör idag än igår..Har i för sig plockat upp kläder och småsaker hela dagen men har fått igång dvd på datan så det har inte varit helt tyst=D
Tror att jag kommer att gilla det så småningom..just nu börja de kännas mer och mer som ett hem..

Tog en runda om stan me..
givetvis började det regna bara jag lämnade huset men jag var på bra humör så jag pinnade på=)
jätte fin regnbåge kom fram,såg hela bågen och längst ner var den jätteklar-försökte fota men det syns ju aldrig riktigt på bild=(
mycke finare i verkligheten dock
Hittade ett okq8 på slutet av gatan typ vilket är kanon för det är öppet till 24 så när man är sugen på nått precis efter tio bara för att man vet att allt stänger tio är det fortfarande lugnt liksom..
du kommer och överleva här uppe oxå Jessika;)kanon va;)

Coop var snordyrt så jag måste hitta ett alternativ..ligger ett Ica i närheten av solariumet tro jag och det ska genast letas upp imån för jag har tappat all färg bara senaste veckan..
kan det var att man vitnat av skräck tros=P

Slänger ut några bilder från lghn på allmän begäran(ha ha Jessi!!!)
o den fina fondtapetenmest organiserade i mitt liv
mindre än i rby dock:P;)ursäkta röran typ;)och lite kaos;Po stök
=))

Kommentarer

Postat av: Denise

vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Kolla in på min blogg för mer info!! Skulle vara jättekul att hjälpa till!!

/Denise

2008-08-16 @ 21:47:23
URL: http://finastt.blogg.se/

Postat av: Sandra

Lägenheten ser ju mysig ut! Hoppas du kommer trivas super bra! Jag o Tuvis får komma o hälsa på nån gång! =) Pussar

2008-08-17 @ 11:29:13

Postat av: Sofia

Ser supermysigt ut. Du kommer säkert trivas som fisken där sen när du vant dej!! pUSSA

2008-08-17 @ 13:11:57
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/

Postat av: Sofia

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=93677



Gå in o bli medlem här!!

2008-08-17 @ 15:41:43

Postat av: Jessika

Duktig flicka som har lagt ut bilder.. =) Ser ju jätte trevligt ut... där ska du nog överleva.. haha Väldigt imponerad av ordningen i garderoben.. ;) undra hur länge de få se ut såå... =P



Guu va bra me okq8 till 12 me... perfekt när man bli sugen på chips o grejer efter 10.. som alltid.. haha ;)



Puss

2008-08-17 @ 19:52:07

Postat av: Sofie

vilken fin o STÄDAD lägenhet du har ems..du har väl inte gått o blivit pedant? =)

2008-08-26 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback