Dag10 and back to hell

2008-08-25 @ 23:32:55

oki resa hem..jobbigt på tåg nr 2 för det var mycket onödigt spring och tjafs där..kunde inte ens koncentrera mig på och läsa..läste samma sida femton gånger innan jag gav upp..

längtar inte till imorgon och skolan..har inte gjort läxan nämligen..de kändes hyfsat omöjligt för mig att räkna upp 3 intressanta platser i jönköpings området för mig som aldrig varit här innan och än mindre lätt att säga tre kontakter på olika företag som är här..hmm..inte så genomtänk läxa det där..

och detta ska jag stå upp och säga inför alla imorgon och som om det inte vore nog så är mina ögon rödare än nånsin förut och helt svullna och nej det bero inte på gråt för jag har faktiskt lyckats hålla mig ifrån det idag utan snarare på allergi som mystiskt smög på mig när jag kom innanför dörren i min lägenhet ocj japp nu tänker ni att med tanke på hur emmisens lägenhet brukar se ut är det inte så konstigt men ICKE!!!i mitt nya place är det fläckfritt än så länge..SÅ DE SÅ=P

i vilket fall som kvarstår problemet och jag börjar tro att det har med nässjö och göra..

slutsatsen ör att jag misstänker starkt att jag är allergisk mot Nässjö=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback